Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda, že nikdo z mladých nepoužil jako nadávku slovo soudruh. Mně za to smázli příspěvek, že prý slovo soudruh je urážka.

Jinak pěkné, ale normálka. Já bych sprosté slovo neřekl, ani kdybych se z toho měl po(srá-zném vršku svalit).

2 0
možnosti
PF

Poděkování a velká Karma, rozjasnila jste mi den  :-)

3 0
možnosti
Foto

J22i69ř49í 27K34a38r33e90š

22. 7. 2015 11:25

;-D hrozný, přesto vtipný :))

3 0
možnosti
MV

:))))Dobry v..e.........karmacR^

2 0
možnosti
Foto

Dobře píšete, takovým živým jazykem :-)

2 0
možnosti
TT

Tak mě zaujalo pochopení jazyka a láska k němu, že jsem se podíval na vizitku blogerky, abych četl, že jasně potvrzuje údajně překonané předsudky. :-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Barbora Černohlávková- Večeřová (39)

-nakladatelství Ikar jí vydalo soubor humoristických fejetonů MŮJ ROK S INŽENÝREM.

-zakončila germanistiku na FF UK diplomovou prací na téma absurdní divadlo. Proto nyní pracuje ve školství a zdravotnictví. Je potomkem Karolíny Světlé a má dvě tmavovlasé děti. Píše fejetony, povídky a scénáře. Ráda dlouho snídá.