Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O zkušenosti s bazenem bych tady mohl psát vodní romány. Asi před 7 lety, jsem byl TOTAL naivní. V letáku psali, dejte nějaké prachy a je tohoto. Provedl jsem a šel shánět ručník s plavkami. Když z pozemku vyjela asi 65 Ávie plná hlíny, tak jsem se nestačil divit! Zjistil jsem, že v podstatě stavím základy pro menší RD! Vyrobil jsem již mnoho, musím uznat, že příprava podzemního, vodního tělesa - Je stavbou docela náročnou! Spousta nečekaných problémů, bortících se zdí. Hlavně betonový podklad pro vanu + pod tím ještě meliorační trubku na sběr vody! Tu spádovitě odvést - Pak neočekávané hloubky pro výkop bagru. Prokázalo se, že bazen bez krytu + tepelného ohřevu v podstatě smysl nemá. Zjistil jsem, že ty letákové ceny jsou v podstatě 1/3 celkového nákladu. Mluvím o 36 m3 objemu, s protiproudem a teplotou vody + 31 C. Jako funkční je to super - nicméně si člověk v podstatě pořizuje do rodiny další auto. Pragmaticky uznávám, že dospělému by stačila zahradní sprcha, dítěti ten gumo nafukovací. Jde o to, co člověk očekává. Faktem je, že pohled na řádící vnoučata je radostný. Já používám bonmot svého otce - Ženo, vstupuji do vodního tělesa - Vyhřeji si, svou kostru ! S podvodním osvětlením, pak i romantické ! ... :-)

3 0
možnosti

Já si nemůžu stěžovat poněvadž právě kvůli tomuto: "Prokázalo se, že bazen bez krytu + tepelného ohřevu v podstatě smysl nemá" jsem budoval postupnými kroky. Dnes paráda. Koupačka především díky tepelnému čerpadlu, poněvadž v tomto období je už solár na dvě věci, až do začátku října. R^

1 0
možnosti

No my inženýři jsme již takoví, mějte přeci pochopení alespoň vy;-D

0 0
možnosti
Foto

No přečetl jsem si to 2x, ale asi kdybych to zkusil ještě několikrát tak bych nepochopil co se nám tu snažíte sdělit. Hmoždinky, sádra, stejně se nepůjde koupat, tak o co tu jde?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS