Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je mi to divné, ale podobnou hlášku jsem od svých tří dcer nikdy neslyšela. Buď jsem hliuchá nebo mám doma mimoně. Ale možná je to ještě něčím jiným....kdo ví.....

0 1
možnosti

"v ačku to mají všichni" a měla to tak každá generace a několikrát. Netřeba to nějak kritizovat nebo se nad tím pohoršovat, je třeba to vzít jako prostý fakt

0 0
možnosti
Foto

Vy vidíte nějakou kritiku8-o8-o8-o?

0 0
možnosti
Foto

K63a32r83e86l 84M14á62d49l82e

27. 6. 2017 15:55

Před Vánocemi jsem byl donucen dělat doprovod do prodejny řetězce Dráčik a bylo to ještě horší, než jsem čekal. Hlavně ten sektor kýčů pro holky jsem potom musel spláchnout panákem ferneta. Vnuk celkem bez problémů dorostl do puberty, ale teď následují tři vnučky 7 r., 2 r. a 1 měsíc, takže nás asi čeká pár krušných let.

0 0
možnosti
Foto

Škoda, že nepíšete častěji. Já jsem kdysi sháněla dětem "céčka". Dneska s tím někdo přijít, má do smrti vystaráno. Tedy pokud by to nějakou chvíli vydrželo. :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS