Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Tohle mě pobavilo, super článek! ;-D Podobné peripetie jsme doma měli asi před týdnem a něco, když jsem po mamce chtěla, aby mi poslala hlas. Nakonec to vzdala, protože posílat někomu občanku (jméno "Provazníková" není dost české) je fakt na hlavu. A to ještě stojí za to zmínit, že přece hlasování by mělo být anonymní - šlo by to udělat bez registrace, např. limitované pouze na IP adresu. A jediný způsob, jak tu anketu najít, je přes zadání správných slov do gůglu. Fakt bedny v té redakci, to se musí nechat.

0 0
možnosti
Foto

Já myslím, že ten hlas posílat je zbytečné. Stačí když víte, že ta dotyčná Vás ráda čte a ještě Vám i sdělila, že by Vám ten hlas poslala. Co více byste získali Vy, či ona , když Vám ten hlas pošle ? ;-)

1 0
možnosti
LP

To je samozřejmě o úhlu pohledu. :) Ten Váš je pěkný, ale někoho prostě může potěšit anketa (mimochodem, vítězové myslím cosi dostanou..? teď nevím). Jde ale o princip. Když dělám anketu, tak ne takovýmhle způsobem.

0 0
možnosti
Foto

:)) To je ještě dobré...já dostal několik rozhořčených cizojazyčných mailů od lidí z celého světa z G+, co se chodí dívat na fotky...a já jim navíc vůbec nerozuměl, bo online překladač překládá jako tatar :)) Jen jsem pochopil, že jsou nasrštvaní a ať se nezlobím, že nehlasují :))

Ale sranda musí být R^

0 0
možnosti
ND

Já tedy nevím, ale myslela jsem si, že při hlasování jde kliknout jen jednou z jednoho ID, takže když hlasuje více uživatelů (jiný mail a heslo, byť registrovaný na ID), že to systém nevezme...

jinak, po zkušenosti se soutěží o nejlepší letní povídku si nedělám žádné iluze s výsledkem této ankety...

1 0
možnosti
LN

...hmmm...věřím tomu...že kdybych podobný blog napsal sám...budu promptně odstřelen do hyde parku....interní problémy se přece na hlavní stráce řešit nemají...čtenáře přece nezajímají....hovoří jakýsi kodex....;-)

...čímž nijak nerozporuji ani nekritizuji názor, zkušenosto či styl autorky...

0 0
možnosti
Foto

Barborko, Barborko, otevři okno, dneska je hezký den (Walda). A já zase R^

0 0
možnosti
TJ

Kdybych řekla, jak se téhle situaci u nás doma říká, musela bych se z diskuse vymazat. :-)

Je mi líto, že se ve vašem případě okolnosti tak spojily proti vám - za nefunkční odkazy skutečně může padání blogů (kolegové ze Slovenska, kde blogy běží, na tom intenzivně pracují, ale internet - bohužel! - není "svařím trubku - et voila, trubka je svařená"). Účet si u nás Klára (nejspíš) registrovala před víc než 14 dny, požádali jsme ji o doložení totožnosti, a když to neudělala, opravdu "expiroval". A vy jste nakonec při klikla na ten autorizační odkaz nechtěně dvakrát - systém to registruje správně, ale vám vyhodí reakci až na to druhé kliknutí, což je nesmírně matoucí.

Omlouvám se za ty potíže, chápu, jak je to nepříjemné. I když z toho vzešel tak vtipný blog.

0 0
možnosti
Foto

Už před několika měsíci jsem navrhoval, aby redakce iDNESu přesunula blogy na české servery. Ale jednoduchá a efektivní řešení jsou ta nejtěžší.

0 0
možnosti
LN

..ale ..prosím vás...proč chcete hlasovat...když výsledek už nejspíš existuje....;-):-P:-/

1 0
možnosti
PK

P23a29v75e71l 30K18u94l26a

6. 3. 2016 15:14

A co, Konvička ?8-o;-D

0 0
možnosti
LK

Orwel-1984 + problémy na serverech iDnes v Horních Uhrách;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Barbora Černohlávková- Večeřová (39)

-nakladatelství Ikar jí vydalo soubor humoristických fejetonů MŮJ ROK S INŽENÝREM.

-zakončila germanistiku na FF UK diplomovou prací na téma absurdní divadlo. Proto nyní pracuje ve školství a zdravotnictví. Je potomkem Karolíny Světlé a má dvě tmavovlasé děti. Píše fejetony, povídky a scénáře. Ráda dlouho snídá.