Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

;-D tak to si tedy zasloužíte karmičku ;-)

a já si musím pamatovat, kam nechodit!

1 0
možnosti
Foto

Z takové komunikace mám pupeny (pupínky zavrhuji :-) ) už léta. A stále jsem překvapená. Jedna známá nechtěla k moříčku, že by zase měla pižičky. A proto si zasloužíte KARMU. Zásadně bez karmičky! ;-D

1 0
možnosti
Foto

:)) To instruktážní video jsi jim měla poradit :))

0 0
možnosti
MR

R^;-D. Tohle bych nedala. Myslím,že jsem dobře vychována a trpělivosti mám za 3 lidi, ale vydržela bych tak 5 minut,než bych je poslala,slušně, někam.Možná ale jen neumím ocenit slušný podnik.;-)

3 0
možnosti
PK

A kam byste je poslala? Do prdelky? ;-)

2 0
možnosti
PK

Hezoučké, dal jsem karmičku :-)

7 0
možnosti
AH

Jenom během dnešního dne jste přečetla a opravila 15 esejů a 29 testů?

A to dodnes netušíte, že za nadpisem se tečka nepíše?

Jinak článek na mě působí jako laciný a stokrát omletý pokus o humor, či snad sžíravou kritiku. Laciné, paní neteři.

2 5
možnosti
PK

No podle starších titulků to autorka nejen tuší, ale dokonce ví :-\:-)

0 0
možnosti
TT

Když už si děláme srandu z jazyků, tak bych přece jenom doporučil zůstat u faux pas.

0 0
možnosti
Foto

Uf, ještě, že tohle do maloměst ještě nedorazilo. Nenajedla bych se asi.

Vám R^

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS