Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

R^ Hezký začátek povídky nebo dokonce románu. Teď ještě přidat nějakou lidskou záPLETKU a již spěchám do knihkupectví.:-)

0 0
možnosti
BH

Z clanku jsem zjistitl, ze autorka je dcerou samizdatoveho basnika Jiriho Cernohlavka, je praprapraneteri Karoliny Svetle, ma deti a jeji manzel je inzenyr.

Fuj, hnus, je jednoduche se chlubit cizim perim. Nic, co by autorka dokazala sama. A jeste informovat, ze uci nemcinu na AMU. No to je teda tezka prace, opravdu.

0 0
možnosti
MJ

Akorát, že to nebylo v článku, ale v profilu. To je trochu rozdíl.

Povídání se mi líbilo!:-)

3 0
možnosti
Foto

R^;-D už jsem myslela, že dojde k nějaké konfrontaci ve třech, ....pak se mi ulevilo, pěkný!;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Barbora Černohlávková- Večeřová (39)

-nakladatelství Ikar jí vydalo soubor humoristických fejetonů MŮJ ROK S INŽENÝREM.

-zakončila germanistiku na FF UK diplomovou prací na téma absurdní divadlo. Proto nyní pracuje ve školství a zdravotnictví. Je potomkem Karolíny Světlé a má dvě tmavovlasé děti. Píše fejetony, povídky a scénáře. Ráda dlouho snídá.