Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dámská jízda

Tak už je to tady. Konečně přestala kojit a manžel se uvolil pohlídat jim obě děti. „Pojedeme na dámskou jízdu,“ zajásala jsem.

Zamluvila jsem wellness pobyt přesně v takové vzdálenosti, aby byl dobře dojezdný, ale už se nedalo na noc vrátit domů, a to ani kdyby Sofinka měla prdíky.

„Kašli na prdíky,“ zavelela jsem a poslala Anežce voucher s tím, že už je to zaplacené a nedá se nic dělat. Musí se s tím smířit, pojede relaxovat do hotelu.

„Do hotelu?“ podívala se na mne Anežka podezřívavě. „Ale nebudeš tam házet načuranou plínou tak, že se obtiskne na stěnu?“ ptala se opatrně a já pochopila, že tenhle wellness pobyt bude opravdu náročný.

Zavrtěla jsem hlavou a osvětlila jsem jí, že neprve v klidu přijedeme, vybalíme, dáme si něco dobrého...

„Ani tě nenapadne sahat mi rukama do talíře,“ skočila mi do řeči Anežka a vyjádřila přání, abych neřvala já taky já taky, až si objedná kávu.

Musela jsem slíbit, že se v restauraci nebudu zouvat a budu sedět pořádně.

„A maso si nakrájíš sama,“ dostala se Anežka do ráže. Prý je zvědavá, jestli zvládneme večeři bez výměny ubrusu.

Lákala jsem ji na koktejl, který si spolu vypijeme na baru.

„Hlavně aby měli dvě stejná brčka,“ vzdychla Anežka a suše mi oznámila, že si raději sedneme někam, kde jsou polstrované lavice.

Prý se nechce dívat, jak pořád šplhám po barové stoličce nahoru a dolů a špiním ji botama kalhoty. Bůh ví proč pak začala hrabat v peněžence a kontrolovat počet náplastí s princeznou.

Nedala jsem se zmást a jala jsem se líčit, jak vyjedeme výtahem do wellness oázy.

„Výtahem?“ zakvílela Anežka, vážně se na mne podívala a konstatovala: „Přivolávat tlačítkem dvakrát za minutu sos linku, když je výtah naprosto funkční, je zcela nevhodné.“

„Pěkně si vlezeme do vířivky a zaplaveme si v bazénu,“ řekla jsem jí, ale Anežka si začala klást různé podmínky.

Musela jsem svatosvatě přísahat, že si plavky navléknu úplně sama a že je ze sebe uprostřed wellness oázy najednou nestrhnu jen proto, že nemají na kalhotkách obrázek s Annou a Elzou.

Trvala na tom, abych se převlékala jen v místě, které je určené pro dámy, a průběžně nenakukovala do vedlejších šaten. Sdělila mi, že opravdu oceňuje, když ve svém věku poznám rozdíl mezi chlapečkem a holčičku, ale údajně není nutné tyto rozdíly detailně a hlasitě rozebírat, aby vše vyslechlo osazenstvo celého rekreačního areálu.

“Můžeme si to říct v klidu samy na pokoji,“ dodala.

Potěšilo jí, že už umím plavat bez rukávků, ale to zjevně neznamená, že mohu strkat prsty do odtokových mřížek.

„Budu plavat sama, úplně sama, a ty mi nepolezeš po zádech,“ ujasňovala Anežka pravidla a zatrhla mi klouzat se v ponožkách po dlaždicích.

Když zjistila, že se venku budeme pohybovat bez krabičky s krájenými jablky a kukuřičnými křupinkami, byla na rozpacích, neboť si takovou událost už vůbec nedovedla představit.

Vylíčila jsem jí, že se budeme kochat okolím.

Anežka se však zatvářila skepticky: „Nechci tě každé dvě minuty nahánět ke krajnici,“ Navíc si  vymínila, abych nezkoumala všechny rozteklé nechutnosti na chodníku. „A rozhodně mi je nemusíš nosit ukazovat. Dokážu si je představit,“ apelovala na mne.

Nakonec jsem ji přesvědčila a skutečně jsme dojely na místo. Otevřely jsme dveře pokoje, Anežka spatřila krásně ustlanou postel. Zálibně se na ni podívala, ozkoušela pérování, natáhla se a zavřela oči.

„Neber mi peřinu a nekopej,“ zahučela, otočila se na bok a okamžitě usnula.

A tak jsem šla sama do hotelové wellness oázy, na procházku i do baru a v neděli večer jsem ji, tak jak je zvyklá, zařvala pěkně tři centimetry od ucha: „Vstávej, vstávej, vstávej!“ Neboť jedině tak ji bylo možné probrat.

 

 

Autor: Barbora Večeřová | sobota 11.11.2017 17:07 | karma článku: 19,85 | přečteno: 854x
  • Další články autora

Barbora Večeřová

Covid test jen pro Brity

„Richard měl teplotu. Mohla bys mu vyplnit žádanku na covid? Já tě navedu, budu ti diktovat,“ požádala mne Iva s tím, že se jí v ordinaci už půl hodiny restartuje pracovní počítač a ona nutně potřebuje nechat syna otestovat.

12.10.2020 v 23:59 | Karma: 31,90 | Přečteno: 1511x | Diskuse| Společnost

Barbora Večeřová

Kéž se nám narodí Ježíš

„1HV, protože 2VV, a tak 3HV, že 4VV,“ ozvalo se po ránu z telefonu. „Co se ti stalo?“ podivila jsem se.

2.6.2020 v 17:30 | Karma: 22,34 | Přečteno: 821x | Diskuse| Poezie a próza

Barbora Večeřová

Netradiční unboxing

Kdo neví, co je unboxing, jako by nebyl. Přesto pro jistotu krátké vysvětlení: Jde o rozbalování výrobků, například hraček nebo elektroniky, přičemž proces vybalování je natočen na video a následně zveřejněn třeba na youtube.

10.5.2020 v 18:54 | Karma: 18,13 | Přečteno: 534x | Diskuse| Poezie a próza

Barbora Večeřová

Teď nemůžu, píšeme antický mýtus

"Co je? Teď nemůžu, píšeme antický mýtus," zvedla mi Iva telefon. Optala jsem se, proč se jako primářka společnosti zrovna teď, v době covidu, kdy nevíme co dřív, zabývá řeckou mytologií.

30.4.2020 v 13:21 | Karma: 38,24 | Přečteno: 4625x | Diskuse| Poezie a próza

Barbora Večeřová

Než to se mnou sekne

Než to se mnou sekne, omlouvám se Jaromíru Nohavicovi za své covid-home-office-přetvoření jeho hudebního textu...

21.4.2020 v 17:30 | Karma: 19,05 | Přečteno: 565x | Diskuse| Poezie a próza
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

Ázerbájdžán v Karabachu zboural arménskou vesnici, na místě staví mešitu

25. dubna 2024  18:55

Ázerbájdžán v jedné ze znovuzískaných vesnic v Náhorním Karabachu zbořil 200 let starý arménský...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 81
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1022x
Barbora Černohlávková- Večeřová (39)

-nakladatelství Ikar jí vydalo soubor humoristických fejetonů MŮJ ROK S INŽENÝREM.

-zakončila germanistiku na FF UK diplomovou prací na téma absurdní divadlo. Proto nyní pracuje ve školství a zdravotnictví. Je potomkem Karolíny Světlé a má dvě tmavovlasé děti. Píše fejetony, povídky a scénáře. Ráda dlouho snídá.